dilluns, 21 de gener del 2013

QUINA PENA QUE LA GENT CANVÏ


En Martí era un nen preciós, recordo que sempre havia estat enamorada d'ell, des de el parvulari! Era tan maco de petit, i érem tan amics. Recordo que jugàvem a pares i mares al pati de l'escola. En Martinet, com li dèiem de petit, sempre anava amb en Pere i sempre jugaven a futbol tot i que tenia el seu punt tendre. Quan es va començar a fer gran va començar a vestir molt  classicot, amb aquelles ulleres de cul de got i aquelles pintes de setciències que li han durat fins ara. Pero en Martí va créixer i li van començar a sortir grans i jo ja no el trobava tan guapo tot i que sabia que sempre seria el meu Martinet, aquell nen tan simpàtic que tot i tenir-los, mai m'havia deixat de saludar.
 Quan vam començar la ESO la nostra relació d'amistat va canviar, ens vam allunyar i ja res era el mateix. A vegades venia a casa però ja res era igual. Fa dos dies el vaig veure de nou. Em va dir que era doctor en Història Antiga i Arqueologia, jo amb to orgullós també li vaig dir que era una mare genial, una súper dona i la millor treballadora del Mercadona! Ell, com sempre, va riure a mes no poder i em va recordar que no havia canviat gens, que aquella sortida de to li recordava a la nena que havia conegut cuan érem petits.
Quina il·lusió em va fer veure'l! Seguia amb aquelles pintes d' intel·ligent com sempre i amb aquell somriure tan captivador com el de quan era un nen petitó. Seguia creient que vestia a la última moda i que era el fan número un del Barça, el vaig veure idèntic de quan tenia deu anys.
Vam quedar per anar de botigues un dia, per tornar-lo a modernitzar, com fèiem de petits i per a presentar-li a en Joan i la Júlia, el meu marit i la meva preciositat de filla. Ell, content, va acceptar la meva oferta. Que bé!
                                                                               

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada